بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید حکمت موسوی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خوروبیابانک گفت: هر هکتار از نخلستانهای خوروبیابانک ۲۰۰ نفر نخل دارد و به طور متوسط سه تن خرما از آن برداشت میشود.
وی افزود: کبکاب، کرمانی، خدشکن، خارک، زارشک، قصب از ارقام خرمای شهرستان خوروبیابانک است و درسالهای اخیر نیز رقمهای زاهدی، پیارم، مضافتی، برحی و مجول نیز کشت شده است.
موسوی روستاهای مهرجان و گرمه را قطب اصلی تولید خرما در شهرستان خوروبیابانک دانست و گفت: شهرهای خور و فرخی و روستاهای مهرجان، گرمه و مزارع بیشترین سطح زیر کشت نخلستان را دارند.
مدیر جهاد کشاورزی خوروبیابانک گفت: در فصل برداشت خرما که از ابتدای شهریور تا نیمه دوم آبان است، بیش از هزار و ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فعالیت میکنند.
انتهای پیام