بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به مرگ ۵ مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در هرمزگان، گفت: شمار جانباختگان مبتلا به کرونا در هرمزگان به هزار و۵۵۵ نفر رسید.
نوروزیان افزود:امروز نیز۲۲۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۸۱۷ نفر در بیمارستانهای استان تحت مراقبتند.
او گفت:از مجموع بستری ها، ۱۱۶ نفر در بخش مراقبتهای ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۵ نفر از آنها وخیم است.
انتهای پیام/ر