بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رقابتهای بینالمللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه در استانبول به پایان رسید و فرنگی کاران خوزستانی در این مسابقات به ۴ مدال رسیدند.
در ۵ وزن دوم این رقابتها رامین طاهری در وزن ۸۷ کیلوگرم مدال طلا را از آن خود کرد و حسین اسدی در وزن ۶۷ کیلوگرم به مدال نقره رسید.
پیش از این نیز پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم صاحب گردن آویز نقره شده بود و امین کاویانینژاد در وزن ۷۲ کیلوگرم مدال برنز را به دست آورده بود.
بیشتر بخوانید
۸ فرنگیکار خوزستانی به این تورنمنت اعزام شده بودند که ۴ نفر از این تعداد به مدال رسیدند.
انتهای پیام/م