بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
يه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه رادیویی ایران، مریم نشیبا، گوینده پیشکسوت رادیو و مجری برنامه «گلبانگ» مدتی بود که به ویروس کرونا مبتلا شده بود و به همین دلیل از اجرای برنامه «گلبانگ» بازماند.
او پس از طی دوره بیماری، در صحت و سلامت به رادیو بازگشت.
با بازگشت مریم نشیبا، «گلبانگ» مانند گذشته از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۵:۰۰ به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی و صدابرداری شیما اهدایی وند از رادیو ایران پخش میشود.
انتهای پیام/