بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،ابوالحسنی مدیرجهاد کشاورزی عباس آباد با اشاره به شکوفه دهی درختان مرکبات در باغهای شهرستان گفت: همه ساله بیش از ۶۰ هزار تن انواع مرکبات از ۲۶۰۰ هکتار باغ در برداشت میشود.
او با بیان اینکه ۲۴۷۹ باغدار مرکبات در کلارآباد، سلمانشهر و عباس آباد فعالیت دارند، افزود: کار برداشت مرکبات از نیمه دوم آبان ماه آغاز و تا اواخر آذرماه ادامه دارد.
مدیرجهاد کشاورزی عباس آباد گفت: بیش از ۴۰۰ هکتار از باغاهای مرکبات این شهرستان تحت سیستم آبیاری تحت فشار قرار دارند.
انتهای پیام/س