بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی متکی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تعداد مبتلایان به کرونای انگلیسی در گلستان به ۱۰ نفر رسید.
او ادامه داد:تاکنون ۱۰ نفر در گرگان، گنبدکاووس ، بندر ترکمن و بندرگز مبتلا به کرونای انگلیسی شدند و تحت نظر و درمان هستند.
متکی همچنین در مورد تعداد بیماران مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان گفت: هم اکنون ۲۸۸ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گلستان بستری هستند.
او گفت:از این تعداد ۴۶ نفر در آی سی یو هستند و ۱۸ نفر هم با استفاده از دستگاه ونتیلاتور نفس میکشند.
انتهای پیام/م