بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریدون یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه کرمانشاه از افزایش ۵ درصدی مصرف سی ان جی در استان طی سال ۹۹ خبر داد و گفت : پارسال ۳۰۰ میلیون متر مکعب سوخت سی ان جی در استان کرمانشاه مصرف شده که منجر به صرفه جویی ۳۰۰ میلیون لیتری در مصرف بنزین شده است.
او گفت : در حال حاضر ۱۶۰ جایگاه عرضه سوخت در استان کرمانشاه فعال است که از این تعداد ۷۶ باب جایگاه سوخت سی ان جی است.
او افزود: استان کرمانشاه از نظر تعداد جایگاههای عرضه سوخت رتبه یازدهم کشور را داراست و از لحاظ استقبال مصرف کنندگان از سوخت سی ان جی نیز در جایگاه هفتم کشور قرار دارد .
انتهای پیام/د