بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهرهای اهواز، آبادان، ایذه، بندر ماهشهر، دزفول، شوش و مسجدسلیمان در استان خوزستان از وضعیت قرمز کرونا ویروس خارج شده اند.
نشست ستاد ملی مدیریت کرونا با حضور رئیست جمهور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار خوزستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد.
ارائه گزارش آخرین وضعیت اپیدمیولوژی بیماری کرونا در کشورر، صدور قوانین لازم جهت کنترل سیر بیماری و تاکید برانجام اقدامات کنترلی مختلف در سراسر کشور از موارد مطرح شده در این نشست بوده است.
در حال حاضر ۱۲۶ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۴۷ شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند.
انتهای پیام/م