بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: روند ابتلا به کرونا در گلستان روبه افزایش است و تعداد بستری ها، امروز هفت نفر بیشتر از دیروز بود و به عدد ۲۶۶ رسید.
او افزود: از این تعداد ۳۹ نفر در آی سی یو به سر میبرند و ۱۹ نفر هم به ونتیلاتور متصل هستند.
فاضل گفت: مراوه تپه و گمیشان همچنان در وضعیت آبی هستند و وضعیت ۱۲ شهرستانهای دیگر استان گلستان زرد است.
او از مردم خواست از دورهمیها پرهیز و دیگر شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.
انتهای پیام/م