بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار جانباختگان مبتلا به کرونا درهرمزگان به هزار و ۵۴ نفر رسید.
او با اشاره به افزایش ۵۳ درصدی بستری شدن مبتلایان به کرونا در بیمارستانهای هرمزگان افزود:در ۲۴ ساعت گذشته با بستری شدن ۵۵ بیمار کرونایی دیگر در بیمارستانهای استان هرمزگان بستری شدند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به ورود مسافران از اسکلهها، فرودگاهها و مبادی ورودی در شهرستان رودان، جاسک و پارسیان گفت: تا کنون از ۱۷ هزار و ۹۰۰ نفر در مبادی ورودی استان آزمایش کرونا گرفته شده است که از این شمار آزمایش ۵۱ نفر مثبت اعلام شده است.
نوروزیان افزود: از تعداد آزمایشهای گرفته شده ۳ هزار و ۲۸۱ نفر از سفر خود انصراف و به شهرشان بازگشتند.
انتهای پیام/ر