بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، نیره پورملائی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: با حمایت مسئولان و تاًمین اعتبارات لازم، شبکه بی سیم یگان حفاظت محیط زیست استان راه اندازی شد.
او افزود: در این پروژه سه دکل بی سیم تکرار کننده در مناطق و زیستگاههای کوهستانی استان نصب و نسبت به خرید ۵ دستگاه بی سیم دیجیتال و تعمیر تعدادی از بی سیمهای موجود اقدام شد.
پورملائی ادامه داد: وجود بی سیم در مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان و مناطقی که امکان ارتباط با تلفن همراه وجود ندارد بسیار حیاتی و مهم است و دریافت صدای واضح و ارتباط بهتر در نقاط کور، موجب تقویت حفاظت فیزیکی مناطق و افزایش کارایی محیط بانان در مأموریتهای محوله خواهد شد.
انتهای پیام/ی