بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید سعید موسوی رئیس اداره حفاظت محیط زیست باغملک گفت: یک بهله سارگپه در این شهرستان مداوا و پس از بهبودی در دامان طبیعت این شهرستان رهاسازی شد.
او با بیان اینکه این پرنده که به دلیل نابالغ بودن توانایی پرواز را نداشت، افزود: بهله سارگپه از سوی یکی از دوستداران محیط زیست قلعه تل تحویل اداره شده بود، پس از حدود ۳ هفته تیمار و مراقبت و اطمینان از توانایی پرواز در طبیعت رها شد.
سارگپهها پرندگانی شکاری و کوچکتر از عقاب با جثهای متوسط و تو پُر، سری کوچک و گرد روی گردنی کلفت، بالهای پهن و دم کوتاه هستند که رنگ پر و بال بسیار متنوعی دارند.
انتهای پیام/م