بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد طهماسبی مدیر اداره محیط زیست اندیکا گفت: نیروهای یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان در ماموریت خود ۷ کومه غیرمجاز، در مناطق مختلف اندیکا را شناسایی و تخریب کردند.
او افزود: هرساله با شروع فصل پاییز و کاهش منابع آبی شکارچیان اقدام به ایجاد کومه در نزدیکی منابع آبی و چشمهها نموده و به طور کاملا بی رحمانه اقدام به شکار پرندگان و حیواناتی که قصد آب خوردن را دارند، میکنند.
طهماسبی با اشاره به لزوم حفظ و حراست از حیات وحش بیان داشت: یگان حفاظت اداره محیط زیست این شهرستان با گشت و کنترل مداوم و منظم به صورت ویژه با شکارچیان متخلف به شدت برخورد میکند.
انتهای پیام/م