بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شیرانی معاون باغبانی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برداشت گردو از باغات آغاز شده است، گفت: برداشت گردو تا اواخر مهرماه در استان ادامه دارد.
او پیشبینی کرد: از باغات استان بیش از هفت هزار تن گردو برداشت شود.
بیشتر بخوانید
شیرانی افزود: در حال حاضر سطح باغات گردو در استان حدود هفت هزار هکتار است که از این مقدار پنج هزار هکتار بارور و دو هزار هکتار نیز نهال است.
او اضافه کرد: این محصول علاوه بر مصرف داخلی مازاد آن به استانهای مجاور صادر میشود.
انتهای پیام/ن