بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار فوتیهای مبتلا به کرونا در استان هرمزگان به ۷۱۹نفر افزایش یافت.
نوروزیان افزود: فوتیهای ۲۴ساعت گذشته دو نفر از بندرعباس، دو نفر از قشم و از شهرستانهای رودان، میناب، پارسیان و جاسک هرکدام یک نفر بودند.
او با اشاره به این که در ۲۴ساعت گذشته ۸بیمار کرونایی دیگر درهرمزگان جان باختند،گفت:جانباختگان ۴آقا و ۴خانم با بازه سنی ۴۰تا۸۰ سال بودند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود:استان هرمزگان در وضعیت هشدار شیوع کرونا است و اکنون ۲۲۱بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری اند.
نوروزیان گفت: از این شمار ۵۲نفر در بخش مراقبتهای ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۳نفر از آنها وخیم است.
انتهای پیام/ر