بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، تلخابی رئیس جهاد کشاورزی بخش مرکزی قم گفت: برداشت هویج قمی یا زردک در روستاهای بخش مرکزی استان آغاز شده و پیش بینی میشود امسال بیش از ۱۷۰۰ تن هویج قمی یا زردک از مزارع قم برداشت شود.
تلخابی تصریح کرد: پس از برداشت و شستشو و بسته بندی، این محصول به استانهای تهران، زنجان، قزوین، اردبیل، آذربایجان غربی و سایر استانها بارگیری میشود.
او افزود: کاشت این محصول از اردیبهشت آغاز و برداشت آن هم از آبان ماه انجام میشود.
رئیس جهاد کشاورزی بخش مرکزی قم بیان کرد: ارزش غذایی این محصول شامل انواع ویتامینها، مواد معدنی، فیبر و آنتی اکسیدان هاست که باعث شده هویج قمی یا زردک به عنوان یک گیاه دارویی مورد استفاده قرار گیرد.
انتهای پیام/ح