بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا ورناصری نماینده مردم شهرستانهای لالی، مسجد سلیمان، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی به بیماری کرونا ویروس مبتلا شد و طی پیامی مردم را از این موضوع آگاه کرد.
متن پیام او به شرح زیر است:
بنام پروردگار مهر و عدالت
مهربانان و همشهریان گرانقدر:
چندروز اخیر سعادت دیدار میسّر شد و با کمال مباهات و شادمانی، طی جلسات مختلف پذیرای حضور پرشور مردم بودم، اما بعلت اینکه به ویروس کرونا مبتلا شدم ضمن عذرخواهی اعلام مینمایم بقیه جلسات و دیدارها بدلیل رعایت پروتکلهای بهداشتی لغو می گردد و بعد از بهبودی ان شاءالله مجدداً در خدمت همه مردم در ۴ شهرستان خواهم بود.
علیرضا ورناصری خادم مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا
انتهای پیام/م