بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
محمدعلی طالبی استاندار یزد در گفتوگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به عملکرد دولت در حوزه گردشگری اظهار کرد: دولت تدبیر و امید بهترین ظرفیت را برای توسعه گردشگری استان یزد فراهم کرده است.
او بیان کرد: این دولت اقدامات بسیار خوبی در توسعه زیرساختهای مورد نیاز صنعت گردشگری انجام داده است و بحث جذب گردشگران خارجی در استان یزد به عنوان اولویت اول برای دولت آقای روحانی بود.
بیشتر بخوانید: عزتی که قرار بود به پاسپورت ایرانی برگردد، چه شد؟
استاندار یزد یادآور شد: ویروسکرونا در حوزه گردشگری اختلالاتی ایجاد کرده که امیدواریم با فروکش کردن این بیماری، مشکلات جذب گردشگران خارجی هم رفع شود.
طالبی گفت: عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه ارتقا صنعت گردشگری بسیار خوب بوده، اما طبیعتاً چالشهایی هم وجود داشته است.
انتهای پیام/