بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، وحید رجایی فرماندار گرمسار در جلسه کمیته بهداشتی ستاد ملی کرونا شهرستان گرمسار افزود: با واحدهای صنفی که نکات بهداشتی را رعایت نکنند بنا بر قانون برخورد خواهد شد.
او از اجرای طرح جلوگیری از وسایل نقلیه غیر بومی و تردد غیر ضروری در شهر در ایستگاه طرح فاصله گذاری اجتماعی تا پایان فرودین خبرداد و افزود: تردد برون شهرستانی در داخل استان با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا بلامانع است.
انتهای پیام / م