بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، عباس مؤیدی، مدیر جهاد کشاورزی میناب گفت: برداشت خیار از ۲/۵ هکتار گلخانههای این شهرستان آغاز شد.
مویدی با اشاره به اینکه امسال حدود ۶۵۰ تن محصول برداشت خواهد شد، افزود: این میزان تولید دو برابر سال گذشته است.
او گفت: در هر هکتار گلخانه بیش از ۱۰ نفر بصورت مستقیم مشغول به کار هستند.
مویدی افزود: برداشت خیار گلخانهای تا پایان اردیبهشت در شهرستان میناب ادامه دارد.
انتهای پیام/ب