بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: بیش از ۳۰۰۰ هکتار از اراضی استان به کشت گیاهان دارویی اختصاص یافته است.
عبدالرضا بازدار امروز در جلسه ستاد توسعه گیاهان دارویی و گلخانهای لرستان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت اقلیم استان و فرهنگ مصرف گیاهان دارویی میتواند ارزش افزوده خوبی برای استان ایجاد کند.
او اضافه کرد: در ردیفهای بودجهای استان اعتبارات خوبی برای توسعه کشت گیاهان دارویی دیده شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: روند پرداخت تسهیلات بانکی برای متقاضیان کشت گیاهان دارویی تسریع شود.
بازدار با بیان اینکه بیش از ۳۰۰۰ هکتار کشت گیاهان دارویی در استان داریم، اظهار کرد: تولید و فراوری گیاهان دارویی در استان ایجاد شود.
انتهای پیام/ب