به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیشب و در اولین بخش سفر خود به جمهوری اسلامی ایران در رأس هیأتی سیاسی با استقبال مدیران عالی آستان قدس رضوی به زیارت بارگاه منور امام علی بن موسی الرضا (ع) مشرف شد.