بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم داورها تصمیم درستی گرفته باشند در غیر این صورت ۲ امتیاز از دست دادیم که به ضرر ما است.
او افزود: بازی امروز ۲ گل داشت و میتوانست جذابتر شود و تصمیم داور در خصوص ۲ گل بحث برانگیز است، اما نمیدانم چه کسی پاسخگوی ما است.
تارتار بیان داشت: کاظمی اگر حق ما را نداده باشند، من از او و کمک داور نمیگذرم، چون با نتیجهای که میتوانستیم رقم بزنیم، بالاتر از فولاد قرار میگرفتیم وبا این وجود ما از فولاد بهتر بودیم و به بازیکنانم خسته نباشید میگویم. آنها به خوبی تلاش کردند و موقعیت خوبی روی دروازه حریف خلق کردند.
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در پایان از تماشاگران که ۹۰ دقیقه تیمش را تشویق کردند تشکر کرد.
انتهای پیام/م