بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
سید مهرداد میرسالاری مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز در گفتوگو با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تعداد ۹ دستگاه کمباین برداشت برنج از محل اعتبارات خط اعتباری مکانیزاسیون جدب شده که ۶ دستگاه آن تحویل متقاضیان و ۳ دستگاه دیگر بزودی به آن ها واگذار خواهد شد.
او افزود: با توجه به افزایش سطح زیر کشت برنج در سال جاری و نیاز ضروری به دستگاههای برداشت مناسب برنج این تعداد دستگاه تامین گردید.
میرسالاری بیان داشت: دستگاههای کمباین برای بخش ابوالفارس، سلطان آباد و مرکزی (مربچه و حومه) بوده و تعداد ۲ دستگاه کمباین سنگین جاندیر نیز جذب و تحویل کشاورزان ابوالفارس و دهستان رستم آباد شد.
انتهای پیام/م