بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،حجت الاسلام حسن نعیم آبادی مسؤول دفتر و فرزند آیت الله نعیم آبادی گفت: فردا آخرین نماز جمعه بندرعباس به امامت آیت الله غلامعلی نعیم آبادی برگزار میشود.
وی افزود: آیت الله نعیم آبادی پس از نزدیک به ۲۹ سال فعالیت در سمت نماینده، ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، فردا با مردم استان خداحافظی میکند.
حجت الاسلام حسن نعیم آبادی گفت: آیت الله نعیم آبادی قصد دارد در سنگر دیگری به اسلام و انقلاب خدمت کند.
آیت الله نعیم آبادی از آذر ماه سال ۱۳۶۹ با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی، عهده دار مسئولیت نمایندگی، ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس است.
وی همچنین نماینده مردم هرمزگان در دوره سوم و چهارم مجلس خبرگان رهبری بود.
انتهای پیام/ف