بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، علیرضا بیرانوند امروز چهارشنبه در باشگاه حضور پیدا کرد و جلسهای با ایرج عرب داشت.
در پی این جلسه و در حالی که پیش از این بسیاری تصور میکردند دروازهبان ملیپوش پرسپولیس، جمع تیم را ترک خواهد کرد اعلام شد وی همچنان با پرسپولیس خواهد ماند و در این فصل نیز قهرمان ایران را همراهی خواهد کرد. بیرانوند بعد از خروج از باشگاه اعلام کرد راهی ورزشگاه شهید کاظمی محل تمرین سرخپوشان خواهد شد.
بیشتر بخوانید:
جلسه کالدرون با آنالیزور چند فصل اخیر سرخپوشان
گزینه اصلی مربیگری دروازه بانان پرسپولیس مشخص شد
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس: سوال هایتان را از مدیر عامل بپرسید!
انتهای پیام/