بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری حمیدیه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی و بهداشتی شهرستان، ضمن تقدیر و تشکر از شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، در راستای اجرای برنامه کنترل فشار خون در سطح شهرستان، به درخواست مردم در خصوص رفع مشکلات آب شرب اشاره کرد و خواستار بالا بردن کیفیت و رفع کدورت آب شرب شهر و روستاها، توسط مسئولان مربوطه شد.
وی در ادامه با اشاره به وضعیت بهداشت شهرستان بویژه جویهای رو باز، بر لزوم لایروبی و آهک پاشی توسط شهرداری حمیدیه ودهیاریها تاکید کرد و خواستار ساماندهی بازارچه شهرداری و نظارت بیش از پیش به بحث بهداشت آن شد.
انتهای پیام/گ