بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،بانوان رزمی کار هرمزگانی در مسابقات موی تای قهرمانی کشور صاحب ۲ مدال برنز شدند.
در این رقابتها آمنه زاهدی در وزن ۵۴ کیلوگرم و فاطمه دهقانی در وزن ۷۵ کیلوگرم با ایستادن بر سکوی سوم مدال برنز کسب کردند.
تیم موی تای بانوان هرمزگان برای نخستین بار با ۵ ورزشکار و دو داور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور به میزبانی اصفهان شرکت کرد.
انتهای پیام/ب