بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،نیلوفر اختیاری معاون توانبخشی سازمان بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه طبق قانون سهمیه معلولین برای بکارگیری در ادارات ۳ درصد است گفت: اما تمام معلوم نیز، چون سایر افراد باید در آزمونهای استخدامی شرکت کنند و پس از اعلام نتایج، ۳ درصدی که برای معلولین در نظر گرفته شده، لحاظ میشود تا در مقایسه با سایرین بتوانند در دستگاهها به کارگیری شود.
وی عنوان کرد: معلولان باید حتماً در آزمون استخدامی شرکت و امتیاز مورد نظر را کسب کنند تا با اضافه شدن ۳ درصد مذکور بتوانند مشغول به کار و استخدام شوند.
اختیاری در خصوص تعداد معلولینی که در استان کرمانشاه خدمات توانبخشی دریافت میکنند، گفت: ۳۹ هزار و ۷۰۳ نفر معلول حوزه توانبخشی در استان کرمانشاه داریم.
انتهای پیام/ز