بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ،حسن ماسوری مدیرکل راه آهن هرمزگان گفت: جا به جایی مسافر از راه ریلی استان در سال ۹۷ درمقایسه با سال ۹۶ ده درصد افزایش داشت.
وی افزود:سال گذشته یک میلیون و ۱۷۸ هزار و ۱۷۱ مسافر از راه آهن استان جابه جا شدند.
مدیرکل راه آهن هرمزگان گفت:این تعداد مسافر به وسیله ۲۳۶ رام قطار جابجا شدند.
حسن ماسوری افزود:این جابه جایی به صورت رفت و برگشت از مبادی تهران، اصفهان، یزد و مشهد به بندرعباس انجام شده است.
وی گفت:نفر کیلومتر طی شده نیز در سال ۹۷ یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون و ۶۷ هزار و ۱۶۱ بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.
انتهای پیام/ف