به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت وجه نقد از مشتریان هنگام خروج از بانک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس با بکارگیری یکسری اقدامات فنی و پلیسی و تعقیب و مراقبتهای مداوم، سرکرده این باند سارقان به همراه ۳ نفر همدست وی را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی آنها را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.
وی افزود: متهمان در بازجوییهای فنی و پلیسی به ۱۲ فقره سرقت در شهرستان مرودشت به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.
رئیس پلیس شهرستان مرودشت تصریح کرد: سارقان در اطراف بانکهای شلوغ کمین و در فرصت مناسب سوژههای خود را هنگام خروج از بانک شناسایی و به تعقیب سوژه میپرداختند، متهمان در یک موقعیت مناسب و در اسرع وقت با بازکردن در خودرو اقدام به سرقت وجه نقد داخل آن میکردند.
سرهنگ زراعتیان به شهروندان توصیه کرد: هنگام خروج از بانک مراقب اطراف خود به ویژه افراد مشکوک، خودرو و موتورسیکلتهایی که به تعقیب آنها میپردازند، باشند.
انتهای پیام/چ