فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری اعضای باند سارقان که در مقابل بانک‌ها اقدام به سرقت از شهروندان می‌کردند، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت وجه نقد از مشتریان هنگام خروج از بانک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس با بکارگیری یکسری اقدامات فنی و پلیسی و تعقیب و مراقبت‌های مداوم، سرکرده این باند سارقان به همراه ۳ نفر همدست وی را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی آن‌ها را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی افزود: متهمان در بازجویی‌های فنی و پلیسی به ۱۲ فقره سرقت در شهرستان مرودشت به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت تصریح کرد: سارقان در اطراف بانک‌های شلوغ کمین و در فرصت مناسب سوژه‌های خود را هنگام خروج از بانک شناسایی و به تعقیب سوژه می‌پرداختند، متهمان در یک موقعیت مناسب و در اسرع وقت با بازکردن در خودرو اقدام به سرقت وجه نقد داخل آن می‌کردند.

سرهنگ زراعتیان به شهروندان توصیه کرد: هنگام خروج از بانک مراقب اطراف خود به ویژه افراد مشکوک، خودرو و موتورسیکلت‌هایی که به تعقیب آن‌ها می‌پردازند، باشند.

انتهای پیام/چ

دستگیری سارقان در مرودشت

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
آخرین اخبار