بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
حسین عبیداوی، شهردار سوسنگرد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: عملیات زیرسازی، تسطیح و جدول گذاری معابر کوی مالکیه علیا در این شهرستان ادامه دارد.
وی بیان داشت: این پروژه با هدف تسهیل عبور و مرور شهروندان این منطقه و زیباسازی مناطق شهری در حال انجام است.

عبیداوی اعتبار هزینه شده برای انجام این عملیات را ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.
به گفته شهردار سوسنگرد این پروژه تا دهه فجر سال جاری به پایان خواهد رسید.




انتهای پیام/گ