بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبندرعباس، فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: برای خرید این آمبولانسها ۵ میلیارد تومان هزینه شده است.
وى افزود: تا پایان امسال ۴۰ دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس استان افزوده میشود.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با ورود این آمبولانسها اورژانس شهری بندرعباس بطور کامل نوسازی میشود.
نوروزیان افزود: عملیات ساخت ۶ پایگاه اورژانس شهری در بندرعباس و دیگر نقاط هرمزگان نیز آغاز شده است.
وی گفت: این پایگاهها تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.