بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت گفت: تخفیف تعرفه گرمسیری برق تا پایان مهر ماه بوده است و شهروندان مراقب مصرف برق خود باشند.
وی افزود: از ابتدای آبان نرخ برق مصرفی به حالت عادی برگشته و فیشهای برق بدون تخفیف محاسبه میشود.
فرماندار شهرستان جیرفت از شهروندان خواست تا در مصرف برق صرفهجویی کرده و با رعایت الگوهای مصرف میزان مصرف خود را به ویژه در فصلهای سرد سال مدیریت کنند.
انتهای پیام/ی