به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "علي صادقي اظهار داشت : در پی وقوع چندین مورد سرقت تابلوهای اداره راه سازی در جاده های شهرستان "تیران و کرون" بررسی موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدند 2 سارق را که برادر بودند شناسایی و دستگیر کنند.
این مقام انتظامی بیان داشت : در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی از تابلوهای سرقتی کشف شد که هر 2 سارق برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
سرهنگ صادقی در پایان خاطر نشان کرد : نیروی انتظامی اجازه جولان به سارقان ، معتادان ، اراذل و اوباش نخواهد داد و با اخلالگران نظم و امنیت عمومی برخورد قاطع وقانونی می کند .
انتهای پیام/م