فرمانده انتظامی شهرستان "تيران و كرون" از دستگيری 2 برادر سارق که تابلوهای راه سازی کنار جاده ها را سرقت می کردند خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "علي صادقي اظهار داشت : در پی وقوع چندین مورد سرقت تابلوهای اداره راه سازی در جاده های شهرستان "تیران و کرون" بررسی موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدند 2 سارق را که برادر بودند شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت : در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی از تابلوهای سرقتی کشف شد که هر 2 سارق برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ صادقی در پایان خاطر نشان کرد : نیروی انتظامی اجازه جولان به سارقان ، معتادان ، اراذل و اوباش نخواهد داد و با اخلالگران نظم و امنیت عمومی برخورد قاطع وقانونی می کند .

 

انتهای پیام/م 

دستگيری برادران سارق در تيران و كرون

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha