بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،طبق اطلاعیه امروز شرکت توزیع برق تهران بزرگ، در ساعات پیک مصرف (12 تا 17 و 20 تا 23) مشترکان تهرانی می بایست نسبت به صرفه جویی 10 درصدی در مصرف برق توجه لازم را داشته باشند.
در این اطلاعیه، سه عامل "میزان مصرف"، "افزایش دما" و "ظرفیت شبکه" عوامل بروز قطعی های برق (مدیریت بار شبکه) اعلام شده اند.
متن این اطلاعیه بدین شرح است:

انتهای پیام/
ترانس ها را به سطح زمین نزدیک کنید