بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ جشن فارغ التحصیلی ۹۵ دانشجوی ورودی مهر سال ۹۳ رشتههای پرستاری، مامایی و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در سالن ابن سینای این شهر برگزار شد.
این فارغ التحصیلان شامل ۴۹ دانشجوی پرستاری، ۲۳ دانشجوی مامایی و ۲۳ دانشجوی اتاق عمل بودند.
قرائت سوگندنامه از بخشهای این برنامه بود.
دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان چهارمحال و بختیاری در سال ۱۳۶۵ تأسیس شد و دارای ۶ دانشکده پزشکی، پیراپزشکی، بهداشت، فناوریهای نوین، پرستاری و مامایی شهرکرد و پرستاری بروجن است.
انتهای پیام/ن