بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
سرهنگ سهراب سجادی جانشین فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، گفت: یک فروند لنج صیادی متخلف حامل ماهی قاچاق در بندرلنگه توقیف شد.
وی افزود: این لنج هنگام گشت زنی مرزبانان گشت دریایی پایگاه دریابانی بندرلنگه و کنترل حوزه استحفاظی توقیف شد.
جانشین فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان گفت: در بازرسی مرزبانان از این شناور صیادی فاقد هرگونه مدارک دریانوردی، ۲ هزار کیلوگرم ماهی به دست آمد.
سرهنگ سهراب سجادی ارزش محموله ماهی کشف شده را ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.
وی افزود: در این رابطه ۱۱ متهم دستگیر شدند.
جانشین فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان گفت: پس از تشکیل پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع مسئول شدند.
انتهای پیام/ز