بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، کاظم حسن زاده رئیس اداره ممیزی و حدنگاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت:در سه ماه نخست امسال ۷۲ هزار هکتار سند کاداستری در استان تبدیل شد.
وی افزود:در حال حاضر حدود ۵۰ پلاک به مساحت یک میلیون هکتار برای صدور سند کاداستری اقدام و از طریق اداره ثبت اسناد و املاک شهرستانهای تابعه در حال پیگیری است.
رئیس اداره ممیزی و حدنگاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت:با توجه حجم عملیات مصوب و در راستای تحقق طرح حامی ودستور العمل تهیه نقشه ها، منابع طبیعی با استانداردهای کاداستری، این اداره کل در این راستا نسبت به تبدیل و تثبیت مالکیت در شهرستانهای بندر عباس- بندرخمیر و بندر لنگه شده است.
انتهای پیام/ف