فرمانده نیروی انتظامی شیراز از دستگیری ۲ نفر سارق و کشف ۱۹ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی شیراز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو و اماکن خصوصی در شهرستان شیراز، شناسایی و دستگیری عوامل سرقت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: تیم ویژه‌ای از ماموران پلیس شیراز با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۲ نفر سارق که اعضای یک باند بودند را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ القاصی مهر افزود: متهمان در بازجویی فنی و تحصصی در کلانتری پس از مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس به ۱۹ فقره سرقت درون خودرو و اماکن خصوصی در شیراز اقرار کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شیراز با بیان اینکه همه صحنه‌های سرقت بازسازی و مالباختگان نیز شناسایی شدند، تصریح کرد: نصب دوربین مداربسته در منازل و اماکن می‌تواند عامل مهمی در بازدارندگی وقوع سرقت و همچنین عامل مهمی در کشف سرقت و دستگیری سارقان باشد.

انتهای پیام/ن

دستگیری ۲ سارق در شیراز

 

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قفل ضد دیلم تنها راه مقابله با دزدان است
۱۸:۵۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
روی در ورودی واحد حتما قفل ضد دیلم نصب کنید که ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت داشته باشه و جلوی بالکن و پنجره ها هم حفاظ فولادی نصب کنید که قابل از هم باز شدن توسط جک و دیلم نباشه
آخرین اخبار