بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
ماشین فوتبال اروپا با نسل جدید برگشت
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در آخرین روز از هشتمین دوره مسابقات دو و میدانی داخل سالن آسیا که به میزبانی تهران برگزار شد در ماده یک هزار و ۵۰۰ متر مسلم نیادوست دونده شیرازی با زمان ۳ دقیقه و ۵۳ ثانیه و ۹۹ صدم ثانیه بر سکوی سوم ایستاد و نشان برنز را بدست آورد.
در این ماده امیر مرادی با زمان ۳ دقیقه و ۵۳ ثانیه و ۷۸ صدم ثانیه قهرمان شد و یاسر سالم از با زمان ۳ دقیقه و ۵۳ ثانیه و ۹۲ صدم ثانیه در جای دوم قرار گرفت.
گفتنی است در روز دوم مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا الناز کمپانی و سارا ندافی از استان فارس در ماده ۶۰ متر با مانع به مدال نقره و برنز رسیدند و در ماده پرتاب وزنه مریم نوروزی دیگر ورزشکار شیرازی نقره گرفت.
انتهای پیام/ن