بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ علی امیری، رئیس اداره حفاظت محیط زیست لاهیجان گفت: 2 بهله پرنده شکاری سنقر و سارگپه آسیب دیده پس از تیمار به طبیعت بازگشتند.
وی افزود: يک بهله پرنده شکاری سنقر پس از تيمار در ايستگاه تحقيقات گل و گياه لاهيجان و با حضور دانش آموزان مدرسه تربيت لاهيجان كه در دوره آموزشی مدرسه طبيعت سنجاقک شركت كرده بودند، رهاسازی شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست لاهیجان خاطرنشان کرد: همچنین يک بهله سارگپه آسيب ديده نيز پس از تيمار و فراهم شدن شرايط برگشت به طبيعت با حضور دانش آموزان سرای نصير لاهيجان رهاسازی شد.
امیری تصریح کرد: روزهای آينده نيز چند پرنده آسيب ديده كه شرايط مناسب برای بازگشت به طبيعت را دارند، رهاسازی می شوند.
انتهای پیام/ع