بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ،مسعود گرگیج مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان پیش بینی کرد بیش از 2 هزار و 300 تن گریپ فروت از سطح 184هکتار از باغ های استان برداشت شود.
وی افزود : به دلیل جوان سازی باغ ها، تغذیه مناسب و مبازره با آفات و بیماری ها، تولید امسال نسبت به پارسال 5 درصد افزایش دارد.
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: روستای نازدشت بخش رودخانه از قطب های تولید محصول گریپ فروت در استان است.
گرگیج با اشاره به صادرات 50 درصد محصول تولید شده افزود : محصولات تولید شده علاوه بر عرضه در بازارهای استان و کشور به کشورهای آسیای میانه ، روسیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می شود.
وی افزود : فصل برداشت از اواسط آبان ماه شروع شده و تا پایان آذر ماه ادامه دارد.
انتهای پیام/ز