بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، اسماعیلی جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران گفت: ۵ مورد آتش سوزی در بهشهر، ۴ مورد در نکا، دو مورد در ساری و دو مورد نیز در سوادکوه شمالی هفته گذشته روی داد.
وی بی احتیاطی مسافران و گردشگران در خاموش نکردن آتش را علت بیشتر این اتش سوزیها اعلام کرد و افزود: ۵۷ هکتار جنگل و مرتع مازندران بر اثر این آتش سوزیها که کم سابقه بود از بین رفت.
اسماعیلی از مسافران و گردشگران خواست هنگام ترک جنگل، از خاموش بودن کامل آتش مطمئن شوند و اگر مورد آتش سوزی مشاهده شد با شماره ۱۵۰۴ به اداه کل منابع طبیعی اعلام کنند.
انتهای پیام/ع