بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت : خاموشی 22 دقیقه ای در منطقه پاداد شهراهواز به دلیل افزایش بار مصرف برق در این منطقه بود.
وی اظهار کرد: پست برق منطقه پادادشهر اهواز در ساعت20 با افزایش بار مصرفی از مدار خارج و قطع شد که بعد از بررسی طول خط در ساعت 20:22 وصل شد که به دلیل افزایش بار مصرفی مجدد از مدار خارج شد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز بیان داشت : مشکلی در این منطقه وجود ندارد وبریکر3هزارو 32 منطقه پاداد شهر اهواز در ساعت 21:03 وارد مدار شده است.
کریمی افزود : به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف و افزایش بار برق قطع شد.
وی از شهروندان خواست در ساعات پیک مصرف از لوازم برقی پر مصرف تا حد امکان استفاده نکنند .
انتهای پیام/م