بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ به مناسبت دهه کرامت ومیلاد امام رضا (ع) سه دوچرخه سوار گچسارانی مسیر دوگنبدان تا باشت را رکاب زدند و مورد استقبال و همراهی مردم و فرماندهی انتظامی شهرستان باشت قرار گرفتند.
عربشیر عباسی جانباز ۴۵ درصد دوران دفاع مقدس، کمال الدین حاصل زاده و محمد عباسپور سه دوچرخه سواری بودند که مسیر ۴۷ کیلومتری دوگنبدان به باشت را رکاب زدند.
انتهای پیام/ش