به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ بزرگترین هتل اهواز لحظاتی پیش دچار آتش سوزی شد.گفتنی است ،این آتش سوزی در طبقه سوم هتل اتفاق افتاده و تاكنون گزارشي از خسارت ها اعلام نشده است.مدير عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ايمنی شهرداری اهواز گفت:آتش سوزی در طبقه سوم هتل پارس اهواز مهار و از سرايت آتش سوزی به ساير قسمت های هتل جلوگيری شد.انتهای پیام/ی