بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: 50 کلینیک گیاه پزشکی در مازندران تاکنون مجوز فعالیت گرفتند و خدمات گیاه پزشکی به کشاروزی ارائه می دهند.
عبدالرحمان زاغی افزود: کشاورزان و باغداران می توانند به جای مراجعه به جهاد کشاورزی با مراجعه به کلینیک ها مشکلات زراعی خود را با کارشناسان مجرب آزمایشگاهها مطرح کنند و از ارائه راهکارهای لازم توسط کارشناسان بهره مند شوند.
وی افزود: سازمان حفظ نباتات برای کاهش خسارتهای ناشی از آفات و بیماری های گیاهی گندم، برنج ، کلزا و باغات امکان حضور فعال کارشناسان گیاه پزشکی در مزارع و باغ های استان را از طریق این کلینیک ها فراهم کرده است.
انتهای پیام/