بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، جانشين فرمانده انتظامی استان، در نشست ستاد تسهيلات سفر استان در ساری، گفت: جاده های استان ظرفيت سه و نيم ميليون مسافر را دارد، اما در بازه زمانی 15 روزه نوروز، 12 ميليون مسافر به استان سفر می کنند، که خارج از ظرفيت استانی است.
سرهنگ رياحی تعامل و همکاری سازمان ها و نهادهای خدمات رسان نوروزی با پليس برای کاهش ترافيک و تصادفات رانندگی در ايام نوروز را خواستار شد و افزود: حضور گردشگرران در استان فرصت طلايی و اقتصادی برای توسعه استان است و از اين فرصت طلايی استفاده بهينه باید کرد.
وی گفت: سازمان ها و نهادهای دولتی و پليس اگر با يکديگر تعامل و هماهنگی نداشته باشد، استان با چالش های عديده اقتصادی، اجتماعی، امنيتی و ترافيکی مواجه خواهد شد.
انتهای پیام/