بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فاطمه یلمه علی آبادی که در مسابقات جشنواره رضوی که نشان نقره را کسب کرده بود به اولین مرحله اردوی تیم ملی تنیس روی میز جانبازان و معلولین دعوت شد.
مرحله اول اردوی تیم ملی تنیس روی میز از تاریخ 21 بهمن ماه لغایت 24 بهمن ماه در استان فارس برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ی